Monday, February 17

最后的 O week

17/2 -21/2 is my last orientation week in otago
after posting the visa claim , i went to shop with the girls but due to the bad weather we only shop for a while and 淋着雨回jenny‘S house. after staying for a while, we start our exploring to the orientation stall! we are struggling whether want to come to any boosts to ask for free stufffs or not.. but we end up going back with a wall calender only!

大雨把我淋病了,也把我的calender淋湿了!
无论如何我还是把它贴在我墙上了。。。
2014 一切顺利!
熬着夜把它布置一番,虽然随便一些,我看起来顺眼就好 :)

逛了一天超市就为了买些 baking ware bake 些 cookies 给朋友,怎知 不舒服就没法做到了,对不起哦我的BFF 》。《

在努力的绞尽脑汁时,被你的一封讯息给罢了一阵。。。
还没开学哦,你就问我几时考试了。。 OMG, 我不想开课,不是不想上学,是不想做功课吧了,
elective havent choose groupmates , placement manual hvnt complete and unbelieveable next week will be the start of my 2014 final year fist semester...
啊弥多佛 保佑我今年事事顺利!
虽然说好人有好报可是不是每次都是那样的。。
我会继续做我的好人, 因为你终于知道是我对你最好的了。。
我不要什么回报,只要你让我开心过每一天就好了。。
每一天好像太贪心了,就不要让我掉眼泪就足够了。。
加油宝贝!

听着《在我的歌声里》, 你全在我的脑海里,,,,,,,

No comments:

Post a Comment