Saturday, February 2

拖延之事

hello, welcome to 2013..
ohh, i havent finish write down the memories in 2012..

一二再二三的拖到今天才想完成2012 的事。。。

end my 2012 with my first job
haha, sell vege also need techique
and there i met a guy >>> may be is my 'white horse"
LOLxx, in my mind come out an idea????? u know me or i met u before
second or third day , i saw u almost at the same time same day every weeks
but why u are nt appear today?  will it be the last time for me to meet u in last sat? bcz i didnt make it on last sunday, or u today still gt working...
i keep think wheter u are bandar teacher or work in bank.. if nt why u look so familiar...
dun look at me with ur sparking eye and smiley face, feel so bad if i forget u..are u the one i met in the camp? huh.. i cant even remember ...T.T

有个人这阵子好高兴哦:
先有辆新车,拿个状元 ,好一个新亭园,新电视,新电话, 新校服,新任务。。天天等哥哥回来过新年,一点都不想去上学的小朋友。。。。

one is pelajar cemerlang, another one is model worker, but i am 成绩这么烂。。。。

哈哈, 好像我暂时又想不到我一个月来要写什么了。。。
想想
再想想。。。想到了

是那个不知好歹的坏人,
以为这个世界太最棒, 哈哈他还是慢慢等吧。。
另人听了他名字就想打他。。
一天到晚只会抢风头, 不知量力。。
坏事做足,好事不做
说话不经大脑,还敢称是教育者。。
真是失败。。。
话说我是某某人的女朋友,你可是没脑吧, 人家说什么你就传,, 还问我爸,
真的很想扫你一把掌。。还好我爸机灵反回你。。。
大话连连的你希望你牙齿落光光。。
今天说一样明天说一样, 好一个人才呀。。。
你的手下马屁拍的太响了小心惹祸。。。

亲爱的老师, 你要我去学校我不去, 恐怕你不想知道理由吧 xPPPP
告诉你, 你会心疼。。哈哈哈。。。我不觉的我是忘恩负义的人。。看到你你都不敢走近我, 心有鬼吧? 还等我叫你老师先?慢慢等, 我分清谁才有资格做我的老师。。。

我不可能爱你了-》 我可能不爱你了。。重看着 ;))))


到时先写到这吧,看戏去咯 。。。。。。


No comments:

Post a Comment